PapiMami

Wednesday, August 11, 2004

Help needed..

I got this in my mail box this morning, asking for help. If you have the time and money, maybe you can check it out. There are a lot of interesting stuff available, I am sure you will find something that suits you. Maybe something special for your boy's or girl's , gf/bf birthday, or for your anniversary, any occasions.

I attached the email that was sent to me asking for help below:

Nak Minta Tolong

Dear all.....
Terus terang saya sebenarnya malu dan tak sedap hati, tapi bulan ini kedudukan kewangan saya dalam keadaaan tenat. Nak tolong saya tak.?...tolonglah...dengan datang beramai-ramai ke halaman rumah saya hujung minggu ini.....kerana saya akan melelong beberapa barang milik saya yang terbiar. Kalau ada yang berminat.... datanglah biar senang pilih ....saya sertakan gambar barang-barang yang bakal di SALE .... Semua dijual dengan harga kemampuan kawan2 ........janji saya tak rugi sudahlah.... Sebagai seorg KAWAN ,saya harap anda semua dpt tolong saya. Hari ni hari saya , esok lusa saya pulak akan tolong anda Tolonglah !!! Tolong datang yea jangan tak datang...



he he he .... :P